Vinn barnkalas-paket!!!


I samarbete med e-leksaker.se har du nu chansen att vinna ett helt paket fyllt med saker som behövs till ett barnkalas!
Temat på paketet är Pippi Långstrump och det är superfina saker i det!!

Paketet består av: Pippi inbjudningskort, Pippiservetter, Pippiballonger, Pippi Fiskdammpåsar, Pippi papperstallrikar och Pippi pappersmuggar.
Allt räcker till 10 kalasdeltagare.

 

Värdet på paketet är över 200:-

Tycker verkligen det är superfina Pippisaker, skulle själv vilja ha dem till ett kommande barnkalas för min dotter! :)

 

Vad behöver men då göra för att vinna det här fina paketet?

Det är superenkelt, allt du behöver göra är att gilla e-leksaker på facebook.

Klicka på länken, gilla, och skriv sen en kommentar till det här inlägget med ditt namn så att jag vet vem du är.

 

För en extra lott ska du gilla Bli min jäst på Facebook, skriv i så fall att du gör det i din kommentar.

 

En jättelätt tävling med jättefint pris!

 

Tävlingen avslutas den 31/7 kl 23:59 och sedan lottar jag en vinnare.

Lycka till!

 

 

 

#1 - - Matilda:

jag gillar både e-leksaker och bli min jäst på facebook :)

skulle vara en superbra vinst att ge bort till min brorsson på 4,5år som bara älskar pippi :D / Matilda Fredriksson

#2 - - Erika - Bakglädje:

2 lotter:

Har gillat e-leksaker på facebook. Gillar redan Bli min jäst på facebook. :-)

Erika Björklund

#3 - - Malin J:

Gillar e-leksaker nu. dej har jag gillat ett tag=) Mvh Malin Johansson

#4 - - Malin:

Gillar nu e-leksaker, dig har jag redan följt ett bra tag!!

Håller tummarna för alla tävlande! :)

#5 - - Mia Carlsson:

Ååh så fint kalaspaket!!

Gillar nu både e-leksaker och dig :)

Ha det gott!!

#6 - - Linnéa:

Gillar nu e-leksaker, dig följer jag varje dag :D Så jag gillade för länge sedan :D Hoppas Hoppas att jag vinner :P

#7 - - Bullmamman:

Gillar e-leksaker nu, dej gillar jag sen innan ;)

Jag heter Sara Karlsson

#8 - - Sofia Dackebrand:

Gillar e-leksaker! Och dig sen tidigare ;)

/Sofia Dackebrand

#9 - - Åse Ingemarsson:

#10 - - Åse Ingemarsson:

Åh, det här paketet vill jag verkligen vinna! Har en Pippi-tokig 5-årig dotter här hemma som skulle bli jätteglad om hon fick bjuda in sina kompisar på ett Pippi-kalas :-)

Jag har precis gått in och tryckt på gilla-knappen på FB på e-leksaker, och dig har jag redan följt ett tag; jag älskar din blogg!



Åse

#11 - - Janina:

Jag vill vara med och tävla. Gillar båda sidorna på facebook också :)

Håller tummarna!

#12 - - Rebecka:

Har gillat båda nu. Haft dig som favoriter på min sida ett tag nu så jag lättare kan hitta hit och se vilka underbara tårtor du gör...

Min dotter älskar verkligen pippi och de är sjunga såger och läsa pippi flera gånger om dagen. Hon fyller snart 3 och vill ha pippi på sin tårta!! Självklart ska hon får det. // Rebecka

#13 - - Hanna Zaxmy:

Gillar er skarpt båda två (nu) ;-) Blir ju en toppenfest ifall man får ha sådan här fin-porslin :-D

#14 - - Annika:

Gillar båda sidorna på facebook. Riktigt fin blogg du har, följer dig så mycket jag kan och du inspirerar mig väldigt mycket! :)



Mvh



Annika

#15 - - Linda - Cupcakefluffan:

Så nu gillar jag E-leksaker på facebook och dig gillar jag redan på facebook

Linda Linde

#16 - - Petra:

Gillar redan e-leksaker på FB!

=)

#17 - - Jenny:

Nämen åhh, jag som planerar Pippi-kalas till min dotter så tävlingen är helt perfekt för mig (oss!) !! :D Jag gillar "bli min jäst" och "e-leksaker" på fb. ;)

#18 - - Maria:

Har gillat e-leksaker nu och dig gillar jag sen tidigare :-) Hoppas på tur då min systerdotter älskar Pippi!!!

#19 - - Emma:

Jag vill vinna !! Min dotter skulle älska ett Pippi kalas nu när hon bli 3 år i september , Jag gillar både e-leksaker och dig . Tack så mycket för en så inspirerande blogg.

#20 - - Anna L:

Klart jag vill vara med:) Gillar redan båda på fb - Anna Lundkvist

Tog mig även friheten att tipsa på min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/07/kalaspaket.html

#21 - - Lili:

1.Jag är med.

redan gillat e-leksaker på facebook med namn Lili Ying.



2.redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.



Hoppas på tur!

#22 - - Saga Midfjäll:

1 Och 2 . Är med och har gillat både e-leksaker och vli min jäst på fb i namnet Saga Midfjäll!

#23 - - Sofie L:

1. Jag är gärna med

Gillar bàde dig och e-leksaker pà FB - Sofie Lindholm



Tipsar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/july/31-juli-kalaspaket-fran-e-leksakerse.html



MVH

Sofie

#24 - - jenn:

Jag vill gärna vara med! Pippi är min stora favorit!!!! Jag har gillat dåa på FB (Barbados jenn) Och tippsat på min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/july/31-juli-kalas-paket.html

#25 - - joHannah:

Jag är gärna med! Gillar e-leksaker och dig på fb (Hannah Jansson)



(Har sjävklart tipsat;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-bli-min-jast-om-ett.html)

#26 - - Victoria B:

Jag är med och tävlar, lilltjejen är GALEN i pippi :)

Gillar e-leksaker på facebook ( victoria bang)



håller tummarna! :)

#27 - - Carola L:

Gillar på FB (Carola Lind)



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/july/pippi-langstrump-kalaspaket.html

#28 - - chanette:

* chanette svensson gillar DIG och E-LEKSAKER på fb



* jag vill vinna detta för det e PERFEKT till mitt gudbarn Engla som e just pippi långstrump galen och hon fyller år nu den 9 aug

#29 - - Therese Ahl:

Gillar båda!

Skulle vara perfekt till grabbarna härhemma!

therese_ahl@live.se

#30 - - Maria:

1: Jag gillar båda!!!

2. har en lite tjej här hemma som älskar pippi långstrump hon fyller 4 i november och ska ha sitt första kalas här hemma för kompisarna. Nelli är nu lyrisk när mamma sitter och i skrivandets stund läser en sommarkurs om Astrid Lindgren och fördjupar mig i just Pippi :)

#31 - - Jenny:

Jag tävlar redan med 2 lotter (27/7) men tänkte bara meddela att jag gjort ett inlägg i min blogg om tävlingen ;) (http://jannu.babyblogg.se/178583/Pippi/)

#32 - - nettan:

Oj, nu är jag ute i sista minuten på tävlingen. Är gärna med, gillat E-leksaker på FB och gillat bliminjäst på FB.



enkla nettan