Vinn fina bakprodukter!!!

Nu är det dags att dra igång en tävling här på bloggen igen!

Jag kommer att samarbeta med Stockhome och har nu fått chansen att själv välja ut ett paket att lotta ut till er.
Jag är så himla stolt över det här samarbetet eftersom jag älskar ALLT som finns på Stockhome, det är en av mina favoritaffärer!
(Tyvärr finns ju Stockhomes butiker endast i Stockholm än så länge, och för er som aldrig varit inne i en av butikerna kan jag berätta att det finns massor av fina saker till hemmet där. Fiffiga och färgglada och vill-ha-iga :D)






Jag tänkte att det vore perfekt med ett paket fullt med bakprodukter så att ni lätt kan sätta igång och baka där hemma.
Det här kan ni vinna:


(klicka på bilden för att komma direkt till Stockhomes facebooksida)

 

-Ett rosa vispskålset (3 olika storlekar)

 

-En silikonslickepott

 

-En silikonpensel

 

-Ett set silikonmuffinsformar i fina färger

 

-Jättesöta servetter med cupcakes på

 

 

Det mesta är ju rosa men så är det också min favoritfärg så det är inte sista gången ni får se rosa tema här på bloggen :P

 

Nu undrar ni väl så klart vad ni behöver göra för att vinna det här fina paketet?!

Allt ni behöver göra för att vara med i utlottningen är att gå in på Stockhomes facebook-sida och klicka på "Gilla". Det tar bara en sekund och sen skriver ni en kommentar till det här inlägget, dvs här på bloggen och INTE på Facebook, där ni berättar ert namn och att ni har gillat.
Enkelt, eller hur?!!

Om ni även vill gilla Bli min jästs facebook-sida blir jag givetvis glad, men det är inget tvång för att vara med i tävlingen. :)

Däremot kan ni få en extra chans i tävlingen om ni tipsar om tävlingen på er egen blogg (kopiera bilden på vinsten ovan och länka var tävlingen finns), alternativt skickar ett mail till fem personer med en länk till tävlingen. Glöm då inte att skriva länken här i kommentarerna eller att skicka en kopia på mailet till min mail (bliminjast@gmail.com)!

Glasklart?
Annars går det bra att fråga.

Tävlingen pågår till den 6:e juni kl 23:59.

Lycka till!!!


#1 - - my Andersson:

Hej Nu har jag gillat :)

My Andersson heter jag :)

#2 - - Lindha Svensson:

Jag är självklart med :D Jag har gillat sidan, har redan din sida på Facebook, och jag har även lagt ut bilden på min blogg :D



Min mamma köper alltid rosa toapapper åt mig på Stockhome när hon är i Stockholm. Perfekt när man älskar rosa :D

#3 - - novalie:

Hej är med och tävlar och länkat på min blogg ;)

ha det bäst /novalie axelsson

#4 - - sofia nilsson:

Hej! Sofia Nilsson heter jag och nu har jag gillat :)

btw, älskar din blogg!

#5 - - Evelina:

åh, vad kul :) det här skulle jag vilja vinna, älskar att baka men roligare med snygga bakverktyg. jag har gillat deras facebook sida och din facebook sida också :) kram evelina mattsson lundqvist.

#6 - - Malin:

Jag vill gärna vara med! så kul med tävlingar :)

#7 - - yaiza:

gillat både butiken och dig på FB eller ja dig följde jag redan där :)

#8 - - Emelie:

Hej! Emelie Norqvist heter jag och jag har vart in och gillat! :)

#9 - - Lovisa:

ÅååH.. nya skålar. Ja tack. :D



Jag har gillat och länkar på min blogg nu! :D

#10 - - Malin:

Check! Dug följer jag redan på Fb! :) å nu är jag även med i tävlingen!

Trevlig helg!

#11 - - Mia:

Åh vilka fina priser!! Gilla-knappen är tryckt hos Stockhome och länkat på bloggen har jag gjort :)



Tack för en trevlig blogg som inspirerar till gott bakande :)

Mia

#12 - - Linda:

Hej! Linda Carlsson heter jag och jag har självklart tryckt GILLA på deras sida!! Din sida har jag GILLA:at sen en tid tillbaka och tycker att din blogg och FB-sida är heeelt fantastisk!!



Skickar länk till 5 av mina vänner, SJÄLVKLART!!! :D

Tack för en fantastisk inspirerande bak-blogg!! :D

#13 - - Karoleen:

DÅ har jag gillat! Vilket fint packet =)

#14 - - Karoleen:

DÅ har jag gillat! Vilket fint packet =)

#15 - - Karoleen:

DÅ har jag gillat! Vilket fint packet =)

#16 - - Dejana, Beautyfreaks.:

Dejana Pasic heter jag och har gillat, STORGILLAT(!) Facebook-sidan nu. Hur fint paket som helst! På senaste tiden har jag börjat älska att baka mer och mer, det är fantastiskt roligt att pilla med glasyr och bakdekorationer! Kramar och tack för en fin och lärorik blogg! =)

#17 - - Malin:

Malin Junghard heter jag :D Och jag gillar..! Hoppas på världens tur!

#18 - - Milli:

Oj vilket fint paket du sammansatt =) Älskar rosa så denna kan jag bara inte gå miste om :) Har gillat stockhome, de hade ju jättemycket fina saker! Synd man bor så långt ifrån stockholm. Mitt namn är Marie-Louise.

#19 - - Jessica:

Hej har gillat sidan och länkat tävlingen på min sida..



Jessica Granberg heter jag!!



Läser även din blogg och gillar din sida på facebook. Provat ett par recept.Tycker de är inspererande o kul att få se hur du gör.. man får många tips av dina ideer. =) Ha en skön dag!

#20 - - Johanna:

Hejsan nu har jag gillat sidan på facebook Johanna Fransson heter jag <3



Läser din blogg varige dag och tog några recept till min sons kalas och många beröm blev det

#21 - - Simone:

Jag har gillat på fb,Simone Hanna och jag vill definitivt ta min chans och tävla.

Jag har aldrig varit i Stckhm,men gu vad fina saker.

Så nu håller man tummarna att man kanske kan få äga några saker därifrån.

#22 - - Cecilia Wikberg:

Åååh jag älskar rosa!! Det skulle vara en dröm att få baka med rosa bakverktyg. Jag gillar att baka och gjorde det senast igår hihi och sedan blir det dina brysselkakor idag :) Kram!

#23 - - Elin Brodén:

Jag har gillat nu, och håller tummarna!!

#24 - - Elin karlsson:

Jag har gillat!

#25 - - Mika:

Hej, jag har gillat facebook-sidan! :)

kram och trevlig helg!

#26 - - Ida Östman:

Har gillat nu, det skulle vara riktigt gött att vinna :D

#27 - - Erika - Bakglädje:

Jag gillar också rosa. :-)

Jag har gillat både Stockhome och Bli min jäst på facebook. Mitt namn är Erika Björklund.

#28 - - Frida:

Hej! Frida Lagnander heter jag! Vill gärna vara med och tävla! Länkar i min blogg

#29 - - Maria Sundström:

Hej! Maria heter jag och givetvis klickat på gillaknappen ! Tycker att din blogg är grym och jag har testat massor av dina recept Jag älskar stockhomes och passar på att titta in varje gång jag är i storstan!

#30 - - Susanne Broo:

Susanne Broo heter jag o vad vore inte roligare än att vinna nu i sommar tider.

Jag har gillat både Stockhome och Bli min jäst på facebook.

#31 - - Jeanette:

Jag har gillat, heter Jeanette.

Hoppas jag vinner

#32 - - Lottis:

Jag måste börja med att säga vilken fantastiskt bra blogg du har :0) Jag hittade dig för en vecka sedan och har bakat dina Chocolate chip cookies á la Marabou som var jätte goda och lätta att baka. I morgon skall jag pröva din hallon pannacotta paj.

Jag har varit inne på FB och gillat.

Så snygga saker från stockhome, Dom skulle passa i mitt kök när jag gör din goda recept!! :0)

Tack för en bra blogg!!

// Lottis

#33 - - Linnea:

Hej!

Jag har gillat. Det där verkar som en butik man kan gå omkring i timmar och göra av med mycket pengar! :)

#34 - - Linnea:

Halloj!

Blev så himla ivrig med att tävla men nu har jag änkat från min blogg också!

#35 - - Tezzan:

Hej hej! Therese Olofsson heter jag och jag har nu gillat Stockhome på FB och även skrivit ett litet inlägg om din tävling på min blogg; http://tzan.blogg.se/2011/may/jag-tavlar.html



Gillar din blogg jättemycket!

/Mvh Therese

#36 - - Sandra Karlsson:

#37 - - Sandra Karlsson:

Jag har gillat:-)

#38 - - Marina:

Jag har gillat! =)

#39 - - Elizaveta Viktoria Komarova:

Jag har gillat :)

#40 - - Lisa Arvidsson:

Jag har gillat å länkat på min blogg. :D

#41 - - Saga Midfjäll:

så nu har jag gillat!

#42 - - Sofia Johansson:

Klart att jag också gillar läget :-)

#43 - - Jessica Sandelin:

Jag har också varit inne och gillat! :D

#44 - - julia häggström:

Jag har gillat! :)

#45 - - linda:

tjena helt under bar blogg måste jag först få säga ...

dessa underbara bak sakerna skulle jag vilja bli ägare till ... har varit inne och gillat med

#46 - - Anna L:

Vilken underbar tävling. Säger som många andra din sida har gett mig många tips vad det gäller bakning. Kanonsida! Tack för den.

Gillar nu på fb - Anna Lundkvist (båda sidorna)



Har även tipsat så fler hittar hit http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/bakset.html

#47 - - Lili:

Jag är så gärna med.

har gillat på Stockhomes facebook-sida med namn Lili Ying,

och gillat din fb sida också.



har länkat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-bakprodukter.html



hoppas på tur!

#48 - - Linda:

Vilen härlig rosa färg!



Ska flytta till ny lägenhet och har rensat ut all skit här hemma. Så har nästan inga baksaker alls!



Vill hemskt gärna delta i tävlingen och har gjort det som krävs.



Heter Linda Ohlsson på facebook.



Har även länkat i min blogg:



http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/05/vinn-hos-bli-min-jast.html

#49 - - chanette:

1. tårt palatset gillar stockhome på fb

2. tårt palatset gillar bli min jäst på fb

3. tipsat om tävlingen på min blogg: http://tartpalatset.blogg.se/2011/may/vinn-hos-bli-min-jast-6-juni.html



man vill ju ikke missa denna chansen. för att få chans att ta sig till stockholm och köpa detta själv e ganska låååååååångt för jag bor i södraste skåne

#50 - - Stina Hedberg:

Jag är med! jag älskar att baka och älskar rosa så :) jag har gillat din blogg på fb och stockhome på fb!

Skriv gärna en kommentar till mig när tävlingen är slut :)

#51 - - Lotta Bratland:

Hejsan!

Är en tjej på 17 år som älskar att baka och läser din blogg ofta! Jag har gillat på facebook och vill gärna vara med och tävla!

Tack för alla trevliga recept, familjen gillar dem;)

#52 - - jenn:

Jag vill jättegärna vara med!

Jag har länkat här:

http://barbados.blogg.se/2011/may/6-juni-bak-set.html

Jag har oxo gillat pa FB (Barbados jenn)

#53 - - L i n n e a Foto & Vardag:

Jag är jättegärna med, härlig tävling! :)

Gillar på facebook ( Linnea Sjöström)



Har också länkat för en extrachans!: http://linneatavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-bliminjast.html#comment



Älskar att baka och det är ett stort intresse hos mig, håller tummarna

#54 - - isabellesmamma:

åhh...baktokig som jag är vill jag ju såklart vinna. gillar på FB (linda hallstensson)



har länkat för extra chans här; http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/may/bakprodukter.html



ha en fortsatt trevlig söndag!

#55 - - Emilie:

Jag har tryckt på GILLA knappen.

Emilie Grese heter jag och vill gärna vinna dessa fina bakgrejor. Har alltid velat testa silikon formarna men är nog lite för snål för att köpa dom ;)

#56 - - Carola L:

Jag gillar på FB (Carola Lind)



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/bakprodukter.html

#57 - - maria:

vilka supersöta saker!!!



jag är med!



har gillat på face, maria thorsén mattsson



har länkat på bloggen

http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/may/fina-bakprodukter.html

#58 - - Hanna:

Har gillat! :)

#59 - - Teskedsmamman Tant Svartlok:

Jag är gärna med och tävlar!

Gillat på Facebook - Magdalena Svartlok

Länkat: http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/05/stockhome.html

Jag nås bäst på teskedsmamman@hotmail.com

#60 - - Carina-bakkonst:

Åh, jag vill också vara med i utlottningen om de fina bakgrejerna!!

Självklart har jag "Gillat" både din och STCKHM´s facebooksidor. Har även Länkat och lagt ut tävlingen på min blogg. :o)

Hälsar Carina

#61 - - Emma:

Åh! Denna tävling är ju helt underbar, speciellt om man har både en bakgalen pojkvän och bonusson. :)



Gillar på fb, Emma Falebrant. Både Stockhome och din. :)



Har även länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/may/bakprodukter-66.html.



Håller tummarna stenhårt. :)

#62 - - tusse:

Åh vilket underbart pris!!



Jag har gillar jag heter Josefin Jansson!



jag har även tipsat på min blogg http://tussexx.blogg.se/2011/may/bakset-66.html

#63 - - Linda:

Synd att man inte har facebook :)

#64 - - Carolina:

Jag har gillat Stockhomes facebook sida och jag heter Carolina Vogel

#65 - - Linda - Cupcakefluffan:

Nu gillar jag Stockhomes sida på Facebook, dig gillar jag redan

#66 - - Linda - Cupcakefluffan:

Just det, heter Linda Linde

#67 - - Emma:

Jag heter Emma Thedenius och har gillat Stockhomes Facebooksida. Dig har jag gillat sen innan.

Jag har även tipsat om tävlingen i min blogg:

http://emmathedenius.blogspot.com/2011/05/kul-tavling.html



ps. jag har lagt ut bilder på min regnbågstårta nu, som ju inte alls blev lika fin som din men väldigt god.

#68 - - Isabelle:

Åhhh, underbar tävling. Älskar nästan allt i deras butiker! Klart jag är med och tävlar!

Har gillat på fb (Isabelle Marie Flink)

#69 - - En helt vanlig Isabell:

Jag är gärna med :-) har gillat på FB! verkligen superfina produkter!



Isabell Lindmark heter jag på FB.

#70 - - I mitt stora kök:

Jag är gladeligen med och tävlar, har både länkat från min blogg samt gillat på facebook!



=)

#71 - - Therese:

Hej

Jag har gillat.Vill så gärna vinna detta paket.

Therese

#72 - - Alma :):

Hejhej! Mitt namn är Alma Bengtsson och jag måste bara säga att din blogg är gryyyyyyyyyym! :D

Har gillat stockhomes facebooksida och lagt upp ett inlägg om tävlingen på min blogg! :D Skulle vara kul att vinna ett sånt här fint set!

Blogginlägget: http://bengtssoonchucki.blogg.se/2011/may/tavlar.html#comment

Ha det bra!

#73 - - Sofie L:

Jag är gärna med och gillar pà FB med namn Sofie Lindholm



Länkar ocksà hit och hàller tummarna

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/6-juni-bakprodukter-fran-stockhome.html



MVH

Sofie

#74 - - Linda:

Vad kul! Jag älskar att baka, muffins och godiskakor framförallt haha. Sitter och mumsar på mina egna dumlekakor just nu. Skulle bli superglad om jag vann!

Gillar på facebook, Linda Pettersson.

Länkar här: http://dagsattvinna.blogg.se/2011/may/vinn-bakprodukter-avslutas-66.html

#75 - - REBECCA -> MinaGuldkorn:

Ska minsann inte vara sämre än så många andra. Jag vill alltså så klart vara med att deltaga jag med.



Har gillat Din FB-sida

Har gillar Stockhomes FB-sida

Har kommenterat här

Och har till och med länkat dig från min blogg



Rebecca Rosdahl is my name ^^

http://minaguldkorn.blogg.se/2011/may/tavla-med-bli-min-jast-stockhome.html

#76 - - TinaZ:

Jag är gärna med. Har tipsat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/superfint-bakpaket-66.html

#77 - - Ann-Christin:

ÅH! Count me IN!!! Jag har gillat på FB :)



/Ann-Christin

#78 - - Carita:

Jag är med. Heter Carita Turkos på FB.



Har länkat här:

http://turkost.blogspot.com/2011/05/fina-bakgrejor.html

#79 - - Hanna:

Jag är med och tävlar :) Jag har gillat på facebook samt tipsat i min blogg!

#80 - - Cindy:

Hej! Gillat på facebook och Cindy Vuong heter jag. :)

#81 - - Cindy:

Hej! Gillat på facebook och Cindy Vuong heter jag. :)

#82 - - Viktoria:

Jag har gillat med namnet Viktoria Cieplik.

Jag har länkat här för extra vinstchans: http://imtoooldforthisshittavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-bliminjast.html

#83 - - nettan:

Tar gärna en lott och jag är redan med i gilla stockholmes facebook.



enkla nettan

#84 - - nettan:

Skrev fel stockhome är rätt svar.



enkla nettan

#85 - - Emma:

Jag har gillat och jag heter Emma Tapani. :)

Har även länkat till tävlingen:

http://soemmastyle.blogg.se/2011/may/baking.html

#86 - - tanja:

hej! Jag har gillat på facebook, och håller nu tummarna för att jag vinner detta härliga bakpaket. :)



h. tanjasik88@hotmail.com

#87 - - J o H a N N a - design tävling på bloggen:

jag är med :) är i behov av nya baksaker och jag bara ÄLSKAR rosa oxo :) så skulle bli en perfekt vinst för mej :)



gillar på fb: johanna hellberg



självklart har jag länkat oxo för dubbel chans att vinna: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/may/rosa-bakset.html#comment

#88 - - Sabina:

Hej!

Va roligt med en tävling, jag är jättegärna med :)

Jag har gillat deras sida på facebook, Sabina Viklund!

Självklart så har jag varit med på din sida på facebook sen en längre tid tillbaka :)

Jag har även lagt ut och länkat tävlingen på min blogg: http://marsipanfreak.blogspot.com/2011/05/jag-tavlar.html

#89 - - Annica - annicake:

Självklart vill man vara med och tävla om detta fina paket!

Gillar Stockhome på fb med min annicake-sida

Ska självklart leta upp din sida och gilla dej med :)

#90 - - joHannah:

Jag vill gärna vara med! Jag har gillat på fb (hannah jansson).

Jag har även tipsat på min blogg;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-om-fina-bakprodukter-hos-bli-min.html

#91 - - Louise:

Jag är gärna med o tävlar!



http://louiseberglund.blogg.se/tipsochtavlingar/?tmp=24150111



och jag gillar på facebook :)

#92 - - Karin:

Jag är självklart med och tävlar. Önskar att Stokhome fanns i hela landet...!



Kram Karin

#93 - - Caroline:

Hej (: Caroline heter jag och jag gillar sidan på facebook.

#94 - - Jessica:

Hej! Har "gillat " både på deras och på din sida! Skulle passa perfekt i mitt sommarkök =)!!

Har även länkat på min blogg;

jessicaroth.blogspot.com

#95 - - Malin J:

Jag gillar=) Malin heter jag & är en amatör i köket men tycker det är kanonkul att baka! Så kommer titta in hos dej ofta för att få inspiration & tips=)

#96 - - Sofia:

Även jag gillar :)

Fick tipset till din blogg av min vän Linda Nielsen(Nybro)

Får mkt inspiration och ska snart ge mig på min första tårta till dotterns 5årsdag-så vore kul med lite redskap från STOCKHOME :)

#97 - - ulrika:

Vore kul med lite nya saker i köket, mina vispskålar börjar se slitna ut

#98 - - Emma:

Hej jag är med och tävlar! Emma Lindberg jag har gillat på fb :)

#99 - - Paulina Ulfvensköld:

Hej!



Nu har jag gillat och jag är supergärna med i utlottningen! Älskar med rosa!!



Ha en härlig dag!



Paulina

#100 - - Paulina Ulfvensköld:

Hej!



Jag är supergärna med och tävlar och har nu vart inne och gillat sidan!!



Ha en härlig dag!



Paulina

#101 - - Elin:

Jag är med och tävlar. Gillar på facebook (Elin Andersson) och har länkat i bloggen.

http://hyssochbus.blogg.se/2011/may/tavling.html

#102 - - Moa:

Hej, jag vill gärna vara med och tävla och har gillat på facebook nu. ;)



//Moa Dahl

#103 - - Anonym:

Självklart är jag med och tävlar och har nu gillat Stockhome på FB./ Annelie Nilsson

#104 - - Linnea Sjöström Foto & Vardag:

Märkte att länken i min förra kommentar inte funkade.



Jag är jättegärna med, härlig tävling! :)

Gillar på facebook ( Linnea Sjöström)



Har också länkat för en extrachans!:

http://linneatavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-bliminjast-1.html#comment



Älskar att baka och det är ett stort intresse hos mig, håller tummarna

#105 - - Daria K:

Hänger också med och like-ar! Var på Stockhome förra månaden och hittade coola saker att ta med hem till Värmland!

#106 - - Jeanette:

har gillat deras sida på FB o din. va jätte fina saäker du lottar ut :9 Hoppas man vinner :)

#107 - - Malin H:

Här är ännu en Malin som vill vara med i tävlingen ;)

Gillat på Facebook och Malin Holgersson heter jag :)

holgersson.malin@gmail.com

#108 - - Karolina Högberg:

Hejsan! Jag har gillat. Tyvärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka. Ville ändå vara med och tävla eftersom jag nyss börjat baka. Kunde ju vara väldigt bra med lite bakarsaker! :) Superfin blogg du har. Blev tvungen att gilla dig på fb oxå såklart! ;)

#109 - - Karin Asp:

Vilka fina saker klart man vill vara med och tävla! Nu har jag gillat!! =)

#110 - - Caroline:

Jag har varit med och gillat!! Och självklart vill jag ju ha en extra chans så jag har länkat på min blogg: http://stheavenstreet.blogspot.com/2011/05/jag-ar-med-och-tavlar-hos-bli-min-jast.html

#111 - - Tiagirl:

Jag är med och tävlar och har gillat på Facebook!

#112 - - Tiagirl:

Har länkat från bloggen med för att försöka få en liten större chans att vinna! :)



http://thima.se/ord/2011/05/30/vinn-fina-bakprodukter/

#113 - - Emelie:

Jag vill oxå vara med ;-)

Jag har gillat på facebook

Länkar även i min blogg!!

#114 - - Tova Midfjäll:

Åh så härligt rosa...vill ha! =)

#115 - - Marlene Ingemansson:

Jag vill gärna vara med och tävla.

gillat på stockhomes fb-sida och har även länkat till din tävling på min blogg.



Ha det så fint!

/ Marlene

#116 - - Sandra - mamma till Molly:

Hej, jag är gärna med och tävlar!



Gillar på Facebook (Sandra Li)



Bloggat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/june/bakprodukter-66.html



/Sandra

#117 - - Matilda:

gillat både dig och stockhome på facebook :D

#118 - - Agnes:

Ja, vad roligt. Jag är jättegärna med och tävlar! :) Jag har min länk till bloggen här: http://aggeoa.blogg.se/?tmp=02120112 och jag har också gillat på facebook :)



Härlig blogg förresten, blir sugen på att baka något nu :)

#119 - - Therese:

Hej!



Fantastisk butik och fantastisk blogg! Självklart har jag gillat!:)

#120 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Jag är gärna med och tävlar. Gillar Stockhome på FB (Anna Karlsson)



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/june/bakset-66.html

#121 - - Mizca:

Jag är med och tävlar..

Jag gillar på facebook och heter Marica Rödebäck

#122 - - Josefine:

Hej! Nu har jag gillat:)

#123 - - Carolina:

Jag gillar både Stockhomes och din sida på Facebook (Carolina Åhsberg)



Nu håller jag tummarna stenhårt. :-)

#124 - - Michaela Sik:

Jag har gillat. :)

#125 - - Lotta från Småland:

Jag har gillat under namnet Lotta Claesson fd Wiberg!

#126 - - Åsa Westblom:

Hej Pernilla!

Jag är självklart med och tävlar! Har gillat både Stockhome och din sida på Facebook. Har gjort ett inlägg på min blogg!

#127 - - Pia Labba:

Hej! jag har nu gillat på facebook och vill vara med i tävlingen :)

#128 - - Lisa - fotografi och mode:

så! jag gillar mitt namn är Lisa Nelin :D

#129 - - Lena:

Lena-Marié Larsson heter jag. Jag har gillat på facebook och vill vara med i tävligen. :)

#130 - - Jonna LP:

Jag heter Jonna L. Peltola och jag gillar!

#131 - - Sandra:

Hej! Sandra Kajander heter jag och jag har tryckt på gilla-knappen på facebook =)

#132 - - Ulrika B:

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Har gillat på facebook och länkar till tävlingen på min sida:http://dromoverklighet.blogg.se/?tmp=03164401 Mvh Ulrika

#133 - - Petronella:

Nu gillar jag stockhome! :) ska definitivt traska till en av affärerna nästa gång jag är i hufvudstaden!

#134 - - Petronella:

Nu gillar jag stockhome! :) ska definitivt traska till en av affärerna nästa gång jag är i hufvudstaden!

#135 - - Sanna:

Jag är definitivt med! De där grejerna såg supersöta ut! Jag har även gillat både dig och Stockhome på facebook :)

#136 - - Linda - Bengtssons Baksida:

Jag har gillat på facebook nu! Visste inte ens att du hade en egen fb sida, men den gillar jag också :-)

#137 - - favolosa:

Jag gillar Stockhome på Facebook & har skrivit mitt namn i e-postfältet.



Och så har jag tipsat om den underbara tävlingen i min blogg också: http://favolosa.blogg.se/2011/june/fina-rosa-bakprodukter.html :)

#138 - - Jessica:

Oj det var många här ;)

Men nu har jag gillat med! Fina saker verkligen!

Kanonblogg detta Pernilla! Visste inte att du fanns på facebook med denna blogg, men nu har jag gillat den me ;)

/Jessica Hansson

#139 - - Agnes Måhammar:

Jag har gillar deras sida på Facebook är nu nu med och tävlar :) / Agnes Måhammar

#140 - - Sara:

Jag är med och har gillat på FB //Sara Nilsson

#141 - - Liz:

Nu har jag gillat deras facebooksida :)

Liz Haglund heter jag :)

#142 - - Jane:

Gilla, Gilla och bloggat - check =)

Himla fin färg på produkterna du valt;)

Trevlig helg/ Jane Juhlin

#143 - - Anna Nilsson:

Jag gillar't stenhårt!! :)

Så fina grejer!! Önskar jag hade dom redan igår så jag kunde använt de idag när jag bakade en hel drös med Cup Cakes till ett party :D Men med lite tur kanske jag kan använda dom fina grejerna nästa gång!! :P

#144 - - Hanna Olsson:

Hej är gärna med på denna fina tävling:) Jag tipsar här: http://dennismama.blogspot.com/2011/06/tavla_7579.html



//Hanna Olsson

#145 - - Frösundapinglan :o):

Hej Pernilla!



Du vet redan att jag är en stor beundrare av dina bakverk och din fina blogg.

Har följt instruktionerna för tävlingen ;)Så nu håller jag tummarna för att det är min tur att vinna, haha!

Snart ska jag tillverka en kopia av din fanstastiska regnbågstårta :o)

Kramar från Emma & Alva

#146 - - Emma Norrman:

Har gillat stockhome på fb och vill vara med och tävla!/emma

#147 - - Lisa T:

Jag har gillat stockholme och jag vill vara med i tävlingen! c: RIKTIGT BAKRIK BLOGG DU HAR!



har även skrivit ett inlägg om din tävling!

http://liipro.blogg.se/2011/june/blei-min-jaast.html#comment

#148 - - Jonathan Nilsson:

Hejsan,

jag är en kille på 21 år som tyvärr inte har någon blogg så jag kan inte tipsa mina läsare om tävlingen.. Men (!) jag har precis flyttat in hos min flickvän och man kan väl lugnt säga att hon bidragit med alla saker hemma, eftersom hon redan bott här ett tag.. Så vad vore inte bättre att ge henne som "tack-för-att-jag-får-bo-hos-dig"-present än ett superfint kökskitt? våran första sak ihop, plus att hon älskar bakning så hon skulle bli superglad och aldrig någonsin vilja kasta ut mig! =D



mvh Jonathan Nilsson

(fast om jag/vi vinner så får du gärna skriva till min tjej istället, jonna_henningsson@hotmail.com så blir hon glatt överaskad, dock måste du säga att det är min förtjänst!! ;)



ps. jag har gillat på fb! ;)

#149 - - Erika-foto-smycken-illustrationer:

gillat

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

mvh Erika Nordin

#150 - - FIKADAX:

Jag har gillat både "Stockhome" och "Bli min jäst" på facebook!



Är gärna med & tävlar!

Anna Holm

#151 - - Jennifer:

Heej:D

Har nu gillat sidan & skrivit ett inlägg på min blogg:



http://musicgirlz.blogg.se/2011/june/tavlar-om-ett-bakkitd.html#comment



Har kommit in i baktider nu känns det som efter att ha skaffat en JÄTTE stor bakbok från LagerHause:)

Skulle verkligen bli jätteglad om jag vann, fast det skulle nog alla bli, hehe:D

#152 - - Jennifer:

#153 - - Jennifer:

Oj förlåt, skulle bara skriva mitt namn med råka posta en tom kommentar..jag heter Jennifer Carlsjö tänkte jag bara säga :)

#154 - - Lexie:

Har nu gillat både din sida och Stockhome:) Heter Alexandra Lindé:) detta hade varit helt utmärkt att vinna då jag nyligen har börjat intressera mig för att stå i köket och prova en massa nytt plus mitt kök kommer numera vara i rosa då det är min favoritfärg:)

#155 - - Yolanda:

Jag är med :D :D :D Hoppas hoppas

#156 - - Josefine:

Åhh vad glad jag är att jag hittade tävlingen! Själklart har jag varit in och gillat stockhome på facebook och självklart ska det upp inlägg på bloggen om denna fantastiska tävling! Nu hoppas jag på tur då jag snart kommer hem till Sverige efter 8 månader (bakuppehåll!!!!) i Belgien! :)



(lånde bilden, hoppas det är okej!)



Ha en fortsatt trevlig dag, KRAM!

#157 - - Josefine:

Jag som har komenterat ovan, glömde skriva mitt namn: Josefine Gabrielsson, jag hoppas det går bra att jag gör såhär! :)

#158 - - Zoë Weylandt:

Tja!

Jag är med och har gillat deras facebook sida samt din! Jag har också bloggat ett inlägg om tävlingen på min blogg! :)



http://weylandts.blogg.se/2011/june/bliminjastbloggse.html#comment

#159 - - FannyFredrica - [Fotografering]:

Jag är med, Fanny Edfast heter jag :)

#160 - - Therese:

Jag vill gärna vinna, skulle bli så himla glad!!