Vinn tårtsmycken!!!


Nu är det äntligen dags för en tävling här på bloggen igen!

En av mina äldsta och bästa vänner Linda designar egna smycken som hon säljer, och hon har även en butik i Västervik. Hon gör sjukt fina smycken!!
Hon har även en hemsida där man kan titta på smycken som hon gjort och beställa om man vill, och den kan jag rekommendera för det finns mycket fint och hon är väldigt billig!!!
Hemsidan hittar ni här.

Nu har Linda gjort smycken som passar alla baktokiga, och det stämmer väl på många av er som läser här? :)
Hon är så snäll att hon gjort en ring och ett par örhängen som jag kan lotta ut till er. :D
Visst är det underbart?!
Så här ser de ut

 

Det är små tårtbitar både i ringen och örhängena :D

De är dock inte ätbara utan bara till för dekoration :P

 

Så här gör ni för att tävla:

 

Ni som har facebook:

Gå med i gruppen Lindas smycken. Skriv sedan en kommentar till det här inlägget med ert namn, så att jag kan dubbelkolla att ni verkligen gått med i gruppen. Enkelt va?! :)

 

För er som inte har facebook: gå in på Lindas hemsida och kolla, välj en favorit bland alla smycken och skriv sedan en kommentar till det här inlägget där ni skriver vilket av smyckena som är er favorit (det står nummer bredvid, t ex H63).

 

För en extra lott i tävlingen ska ni länka till det här inlägget på er blogg. Ni kan låna någon av bilderna.

Om ni vill ha en extralott måste ni skriva länken till er blogg i kommentarerna här också så att jag kan dubbelkolla!



Tårtbitar i öronen :)

 

Tårtbitar på fingret :)

 

Det här är en väldigt enkel tävling men ni kan vinna jättefina smycken, så passa på nu!

 

Tävlingen pågår fram till den 17 juli kl 23:59.

 

Lycka till!!!

 


#1 - - Inês Blomqvist:

Vackra smycken!

Tyckte om bäst ringen.

#2 - - Sofia:

Oj så fina.. Din blogg e toppen =o)

Gick med på fb Sofia Sahlin =o)

#3 - - marie gustavsson:

Oj då bor i Gamleby och visste inte om denna affär så ditt blir det att gå nästa gång man är i stan och kolla in allt fint

#4 - - Linda - Cupcakefluffan:

Nu har jag med i Lindas facebook grupp

Linda Linde

#5 - - Lili:

1.Jag är med.

gillat Lindas smycken på fb med namn Lili Ying.



2.har länkat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/07/vinn-tartsmycken.html



hoppas på tur!

#6 - - Mia Carlsson:

Vilka läckra smycken!! Nu har jag gott med i Lindas smycken, och även en länk till tävlingen finns på min blogg.



Mia

#7 - - joHannah:

Jag är gärna med.

Gillar på fb (hannah jansson)

Jag har tipsat på min blogg;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/vinn-tartsmycken-fran-lindas-smycken.html

#8 - - veronica hedlund:

åh vilken underbar tävling den vill jag hemskt gärna vara med och hoppas på att vinna :-)



jag har gillat på facebook (veronica hedlund)



har även skrivit i bloggen om tävlingen



http://minbebis.com/blogg/inka/jag-tavlar-om-ett-tartsmycke/



kram veronica

#9 - - Erika - Bakglädje:

Jag har gått med gruppen på facebook. Jag heter Erika Björklund.

#10 - - Linda:

Hoppas på vinst, är med i gtuppen på fb, linda lövdahl

#11 - - K:

Det var svårt att välja men jag gillar nog halsbandet h55 bäst.

Kristin

#12 - - Tessibelle - Life as Me:

Ååh så sockersöta!!! :)

#13 - - LindaH:

jag är gärna med. har gått med i fb gruppen(linda hallstensson)



har länkat här för extra lott: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/july/ring-orhangen.html

#14 - - Jeanette:

Jag har gillat sidan på facebook (Jeanette Angel Johansson)

#15 - - ulrika:

Jag vill jättegärna vara med. Har gått med i fbgruppen. Heter ulrika beijer

#16 - - Moa Dahl:

Hej, jag vill vara med och tävla! :D Har gått med på facebook och skrivit ett inlägg på bloggen! ;)

#17 - - Saga:

Är med i gruppen . Heter Saga Midfjäll

#18 - - Sam:

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



#19 - - Anna L:

Underbara smycken! Klart jag vill vara med.

Har gått med på fb - Anna Lundkvist

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/07/smycken.html

#20 - - Linnea Sjöström Foto & Vardag:

Jag är gärna med :)!



Gått med i gruppen - Linnea Sjöström



Håller tummarna :D

#21 - - liselotte:

Hej! Min favorit är H50, Har ej FB.

#22 - - Linda H:

Vilka läckra smycken!



Jag har gått med på facebook - Linda Hedberg

och har gjort ett inlägg om tävlingen här: http://towinornot.blogg.se/2011/july/smycken.html



Håller tummarna! :)

#23 - - Malin:

Har gått med - Malin Fredriksson

#24 - - Alma :):

Har gått med; Alma Bengtsson

#25 - - care69:

Jag är med!



FB: C Regn



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/07/17-juli-vinn-tartsmycken.html

#26 - - Sofie L:

Jag är gärna med och har gàtt med i gruppen pa FB - Sofie Lindholm



För extralott länkar jag

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/july/17-juli-tartsmycken.html



MVH

Sofie

#27 - - Lisa Åberg:

Jag har gått med i fb, heter Lisa Åberg. Och jag bara ÄLSKAR örhängena med tårtbitar!!!

#28 - - Isabelle:

Är gärna med!

Heter Isabelle Marie Flink på Facebook!

#29 - - Sandra:

Jag har gått med och heter Sandra Lundkvist



För en extra lott har jag länkat här: http://letmeintavlar.bloggsida.se/okategoriserade/tavlingar-2



#30 - - jenn:

Klart att jag vill vara med!

Jag har gatt med! Heter barbados jenn pa FB!

Och har tippsat pa min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/july/17-juli-tartsmycken.html

#31 - - Jasmine:

Min favorit e Ö2

Jag e oxå baktokig (se min mail) :)

Håller tummarna!

kramar

#32 - - Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]:

Jag är med och tävlar med två lotter.



Har gått med i gruppen (Annika Nilsson Pettersson) och har länkat i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/bliminjast-17-juli.html



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se